A

A är jätte fin, jag känner vell inte honom egentligen. Eller jo. Jag älskar honom iallafall.
Men det är jättesvårt att prata med honom, man ser han borta i koridoren, då tänker man: Okej, nu ska jag säga hej. Men nej, så blir det inte ofta. Men trots att vi har varti på skidresa tillsammans nästan hela sportlovet så snackar vi inte så mycket i skolan. Jag dör om vi inte pratar innan avslutningen. Jag går i 9:an och han i 8:an, ganska patetiskt. Men sen efter avslutningen om 3 veckor (!!!) kanske jag aldrig mer kommer träffa honom! Jag måste helt enkelt ta min chans, men hur ska jag göra?
Han log mot mig idag, han är så sjukt söt. Och shyst och rolig och snygg.
F går i min klass och de är jättebra kompisar, men jag har haft en crash på F med och vist låter det fånigt, men jag gillar honom med väldigt mycket. Man glömer nog aldrig sin första kärlek.
Ja, det är svårt, men jag älskar min kompis S, hon vågar ALLTID, låt oss inspireras av hennes energi och mod. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0