Ibland vill man inte ha en ferrari.

Viskar i min lillkusins hår.
- hur gammal är du nu igen?
- sju, men snart fyller jag åtta
- jag vill också vara sju igen.
- men du är arton, det är väl också bra? Då kan du köra ferrari, det vill jag göra.
- jag lovar, det är bättre att vara sju och snart åtta. Du kommer att förstå när du blir äldre
- ja... för ibland vill man kanske inte ha en ferrari?
- nej, ibland vill man inte det

Men allt lagar sig sen. Bit för bit tar livet sakta form igen. Även om han var allt du andades, allt du smakade och allt du litade på. Folk säger att när allt är som värst, kan det bara bli bättre. Även om du försvinner helt, så kommer du alltid finnas kvar. Och du sover väl i mitt tält i natt?


Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, så himla sött.

2010-10-05 @ 20:22:22
URL: http://evelinamaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0