För allt blir fel. Och hur du ser på mig stämmer ganska bra med hur jag ser på mig.

Jag önskar att du var bög, för jag vill inte att du ska få någon annan tjej än mig. 
Varför är jag så barnsligt dum?
Jag älskar ju dig, varför kan jag inte bara inse det?
Och jag vet att det kanske aldrig kan bli vi, du och jag.
Och det är precis det här kanske som får mig att inse att det finns en liten chans.
Att du ska få mitt nummer, att vi hamnar på samma fest,
att jag springer in i dig på stan eller att du kommer hit till mig.
Jag är inte som Anna, jag tror att lycka finns. Annars finns det inget att leva för.

Kommentarer
Postat av: Matilda

klart det finns lycka. OM inte annat så kan man skratta sig lycklig, kolla min blogg och låt dig roas :)

2008-11-24 @ 16:04:21
URL: http://matildawikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0