Ett år av mig

För ett år sedan slutade jag 9:an. Jag var fruktansvärt rädd inför den nya världen som skulle öppnas för mig efter sommaren. Men jag kännde mig fri när jag stod på scenen på skolavslutningen och skrek ut sommarsånger med alla mina älskade vänner.
Om två veckor slutar jag 1:an på gymnasiet. Allt förändras, jag, människor och min omgivning. Det är svårt, men jag är ingen svag. Även om det har kännts som att tiden har rusat iväg har jag blivit ett år erfarnare och dummare med kanske?
Nu har jag skrivit här lite titt som tätt i ett år. Det har nästan rakt igenom handlat om en och samma person, han med fina armar, blickar och leende som får det att hugga till i mitt hjärta och sexigheten inristad i pannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0