Fräknar

Hallå där ute.
En hemlig blogg, går det?
Ingen aning, men det känns lite mer vågat att skriva dagbok offentligt. Så att vem som helst kan läsa.
Jag kanske ska presentera mig själv. Jag är ingen märkvärdig person, en tjej på 16 år med ansiktet fullt av fräknar, eller som jag säger, sommarprickar.
Jag lever ett härligt liv i södra Sverige. Mina föräldrar har varit skillda sedan jag var 2 år.
Jag går sista teminen på grundskolan och på min fritid tycker jag om att träffa mina fina vänner, lyssna på spralligt glad musik, strosa omkring i staden och träna. Träningen är en stor del av mitt liv som jag lägger ner väldigt mycket tid på, det är så hima roligt!
Jag kan lika bra erkänna att jag faller för självsäkra, öppna och gulliga killar. Just nu är jag helt fri, vilket jag trivs väldigt bra med nu när det snart är sommar. Men viss finns det dom som får mitt hjärta att skutta lite snabbare.
Jag älskar att träffa nya trevliga människor, men innerst inne är jag nog ganska elak ibland.
Visst faller jag för grupptryck, jag ska inte ljuga för er. Men jag gör inget som jag själv inte vill.
Jag är även väldigt intreserad av kläder, mode kanske är lite fel ord. Jag tycker det är viktigt att man har på sig kläder som man själv tycker är fina och som man känner sig vacker i.
Jag hoppas ni har fått er en närmare bild av mig, jag vill inte avslöja för mycket såhär i början. Men vad ska man säga, Välkomen till min nya blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0